diumenge, 23 de febrer del 2014

Les Aventures de l'Aida. 6è Capítol

L'Aida va tornar enrere. Va decidir parlar amb el Francesc i la Laura. Ells estaven al carrer. S'hi va acostar. Li van explicar tot. Li van dir que la Laura, s'havia separat del Xavier, hi havia anat a Alemanya a buscar feina. El Francesc li va dir, que la Laura li havia enviat informació sobre el país i per feina aquí i gràcies a ella va trobar l'empresa de jardineria.
L'Aida se sentia desorientada, ella només volia saber per què la seva parella, ara estava vivint amb la seva millor amiga... sortint junts?, per què l'havia enganyat d'aquella manera?
- Però per què no volies que vinguis amb tu?- va preguntar l'Aida
- Perquè la Laura i jo estem sortint junts i vivim junts aquí- va dir el Francesc
- Però per què m'heu fet una cosa així? I tu Laura, eres la meva millor amiga, no dius res? I què va passar amb el Xavier?- va preguntar l'Aida
- Aida, ho sento molt el que ha passat, jo no et volia fer cap mal.Les coses han anat així. I amb el Xavier el tema no funcionava- li va aclarir la Laura
- Em sembla fantàstic! M'heu enganyat els dos. Els millors amics que tenia! No us ho perdonaré mai! Per a mi, ja no existiu! - els va dir l'Aida.
- No cal que et posis així, Aida!, segur que hi podem trobar una solució! - li va dir el Francesc
- Una solució?! Quina solució vols que hi trobem?!- va dir l'Aida
- No ho sé, una que ens vagi bé pels tres- va dir la Laura
-No cal que trobem cap solució. Jo ara marxaré. El nostre contacte s'acaba aquí. No vull saber res de vosaltres. És així- va dir l'Aida.
El Francesc i la Laura, es van quedar parats amb la reacció de l'Aida. Però clar, que volien que els hi fes dos petons i així s'arreglava tot? L'Aida va marxar cap a l'hotel. Va pujar a l'habitació. Es va posar a plorar. No podia aguantar tota aquella situació i va anar en direcció a l'aeroport per tornar cap a Catalunya.
Ella només havia comprat el bitllet d'anada, així que tenia de comprar el de tornada. Quan estava fent cua, pensava a gaudir i de viure experiències, i va decidir canviar la destinació d'aquell vol. A la feina li havien concedit uns dies pel viatge a Alemanya i encara no els havia acabat.
Volia aprofitar la setmana que li quedava, i visitar algun país on no havia estat mai, i es va decidir per anar a Àustria, en concret a Viena. I així va ser com l'Aida, es dirigia amb aquell avió cap a Viena. La durada del viatge era d'una hora. Li va tocar al seient de la finestra, i justament al costat de l'ala, hi podia veure les vistes espectaculars.
Estava preparada per fer aquell viatge sola. Una setmana per gaudir de la ciutat, conèixer gent i gaudir. Al seient del costat, hi havia una noia de 25 anys, morena, ulls negres.. L'Aida li va començar a parlar:

- Hola, com et dius?
- Hola em dic Carla. Sóc de Catalunya.
- Jo també sóc de Catalunya, em dic Aida
- Vas a Viena, de vacances?, per feina?- va dir la Carla
- Hi vaig de vacances, per desconnectar una mica, el meu xicot m'acaba de deixar per la meva millor amiga- va dir l'Aida
- Òstia, deu ni  do!, em sap greu. Estàs bé? - va dir la Carla
- Si, tranquil·la, estic bé, els he enviat una mica a la merda! - va dir l'Aida
- És el millor que pots fer! Oblidar-los! - va dir la Carla
- Doncs, si abans de tornar a casa, he decidit fer aquest petit viatge d'una setmana a Viena. I tu vas de vacances o per feina?- va preguntar l'Aida
- De vacances, de fet hi vaig una mica com tu a desconnectar- va dir la Carla
- Què t'ha passat alguna cosa?- va dir l'Aida
- Si, alguna i de grossa... però saps què?, et molestaria fer aquesta estància a Viena amb mi? - va preguntar la Carla.
- No, no em molestaria, estaria bé... - va dir l'Aida
- Doncs mira, compartim aquesta experiència a Viena i ens expliquem les nostres històries, que et sembla bé ?- va dir la Carla.
- Em sembla fantàstic! - va dir l'Aida.

L'Aida, tornava a somriure...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada