dilluns, 24 de juny del 2019

Les lleones de l' Hoquei



Un dia us vaig veure jugar... per mi aquest esport no em deia res, però des d'aquell dia,la vostra lluita, la vostra entrega em van anar captivant i  m'ha fet enganxar  al vostre  joc, tant que us he anat seguint. Tret d'algun mal dia que no cal recordar, tot han sigut  alegries i recompenses. Vau ser segones d'Europa i ara fa res heu guanyat l' Ok Lliga.

No em pensava pas, que un equip d'hoquei, m'enganxés, però vosaltres ho heu aconseguit. Potser per què tot el relacionat amb Palau-solità i Plegamans, m'atrapa...

També m'agradaria destacar el segon equip femení per la victòria a la 1a Catalana i la victòria de la selecció catalana al Campionat d'Espanya de seleccions autonòmiques amb la participació de les jugadores ,Mariona Colomer i Júlia Vilarassa.

Fer un especial esment a  les jugadores internacionals, Berta Busquets, Laura Puigdueta,Laura Vicente i  Aina Florenza, per la participació als pròxims jocs @wrgbarcelona.

I per últim m'agradaria ressaltar el fet que  una de les capitanes de l'equip, Laura Puigdueta, sigui la millor jugadora de l'OK Lliga, amb l'entrega del  guardó MVP.

Crec que l'hoquei femení s'ha de normalitzar a les xarxes socials i als mitjans de comunicació, i com diuen les de la srie " Les del hoquei" : " Nosaltres, tambè volem jugar" .

Escrit dedicat a :

Berta Busquets, Laura Puigdueta, Laura Vicente, Carla Fontdeglòria, Paula Ferrón, Aina Florenza, Vanessa Garcia, Mariona Colomer, Júlia Vilarrasa, Esther Nadal , i a tot l'equip tècnic, encapaçalat per Miquel Busquets.

Cesc Rodriguez
Sentmenat, 24 de juny de 2019

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada