dimecres, 13 d’agost del 2014

Melodies del record

1. Bon dia. Els Pets

 


Et lleves un matí.Estàs en una casa de colònies. Nens i nenes al teu voltant. El record d'un esplai...



2. El tren de mitjanit. Sau


 


 Hi ha molts trens per agafar. Agafaré el correcte? Tinc tota la vida per descobrir-ho!



3. Llençat. Lax'n busto





Aquesta cançó és d'aquelles que et fa saltar i aixecar el cul de la cadira. Aixeca't i llença't a la vida!



4. La Presó del Rei de França. Companyia Elèctrica Dharma

 

 Vaig escoltar aquest en un concert d'Obrint Pas, però del que realment em fa recordar és l'entorn geganter.



 5. Podrè tornar enrere. Sopa de Cabra

 

  Una cançó que em recorda tota la gent que ha passat pel meu costat i hem compartit tantes i tantes experiències.



6. Vine a la festa. Els Pets





  Sense cap mena de dubte, vine a la festa! El record d'aquelles festes que no s'acabaven mai!


7. I will survive. Gloria Gaynor





 Els sopars i les festes s'allargaven fins a altes hores de la matinada! La primera nit de festa als 18 anys!


8. Complicated. Avril Lavigne






 Una vida sense situacions complicades, no seria vida! Aquestes situacions ajuden a tirar endevant, per molt dures que siguin!


9. Sense tu. Teràpia de Schock




 Em recorda els vespres a Ràdio Sentmenat, i com no la sèrie " Polseres Vermelles"


10. Boig per tu. Sau





 No podia faltar aquesta melodia. Pot recordar el primer petó, la primera història d'amor, i per què no els amors que vindran?...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada